הדפסה על שמשונית מ-99 ₪

קופיסטודיו כבר למעלה מ-7 שנים מתעסקת באופן רציף בפורמט רחב ומבצעת שירותי הדפסה על שמשונית בכל המידות, עם כל האפשרויות ובמהירות שיא. ללא הגבלת אורך, במחירים אטרקטיביים במיוחד ועם אפשרות למשלוח עד הבית בתוך עד 3 ימי עסקים. עם שילוב מדהים כזה של זריזות, מחיר תחרותי ותוצאה איכותית קשה שלא לבחור בנו. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון או בוואטסאפ, לשלוח את הקובץ ולקבל הצעת מחיר משתלמת במקום. במידה וחסרים לכם קבצים גרפיים תוכלו תמיד לדבר עם הגרפיקאים שלנו.

כל קירות הצילום הנ"ל הודפסו על ידי קופיסטודיו, הספקנו להדפיס על שמשוניות עבור מאות חברות גדולות, עסקים קטנים ולקוחות או אירועים פרטיים. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם בהמשך המאמר משאר התמונות הנוספות בגלריה. אנחנו נשמח לצרף אתכם לרשימת לקוחותינו, להכיר אתכם ולהפוך כל רעיון ויזואלי שעולה בראשכם לתוצאה ממשית פורצת דרך. אנחנו עובדים עם המדפסות המתקדמות ביותר אשר מייצרות את התוצאות האיכותיות ביותר במינימום זמן. ההדפסות עמידות למים ובעלות כישורי הישרדות גבוהים במקומות חיצוניים, מושלם עבור מתווכים או מפרסמים המעוניינים בשילוט חוץ.

קירות צילום משמשונית

מעבר לבית דפוס עד הבית אנחנו גם מבצעים שירותי הפקת אטרקציות לאירועים, ואחד המוצרים הפופולריים שלנו הינו קיר צילום לאירועים. ההבדל בין הדפסה על שמשונית לבין קיר צילום הינה מסגרת הטראס שעוטפת את השמשונית העשויה אלומיניום משובח ויוצרת נפח להדפסה, וכמובן תפאורה הכוללת שטיח אדום או צבע אחר לבחירתכם ועמודי זהב. השירות כולל בתוכו גם גרפיקה מקצועית או לחילופין בקרת הדפסה, הובלה, הקמה ופירוק בסוף האירוע על ידי אנשי הצוות שלנו. מדובר באטרקציה להשכרה בלבד, יחד עם זאת בתיאום מראש ובשיחה טלפונית ניתן להזמין גם קיר קבוע לעסק.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות