בית דפוס בקרית אונו

קופיסטודיו מעניקה משלוחים מהירים במיוחד לתושבי קרית אונו, ומאפשרת איסוף עצמי בתיאום מראש (מאור יהודה). אנחנו מציעים את כל שירותי הדפוס הפופולריים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים במיוחד. הזמינו עכשיו מבית דפוס בקרית אונו חותמות פלאש איכותיות, כרטיסי ביקור, פליירים וחבילות מיתוג ופרסום במחירים שלא יחזרו על עצמם. מחכים לכם בטלפון, בוואטסאפ ובאמייל ונשמח לתת שירות.

פליירים בכל הגדלים

הגודל הפופולרי הינו A5. יחד עם זאת ניתן להדפיס אצלנו פליירים במגוון גדלים על נייר כרומו 160 גרם ובהזמנה אישית ניתן להתאים את עובי, סוג הנייר והכמויות.

חותמות פלאש

אנחנו משווקים מורשים של חותמות הפלאש הטובות בעולם מתוך קולקצית COLOP EOS. עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר ורמת דיוק הגבוהה בעולם.

כרטיסי ביקור

על נייר כרומו 300 גרם, למינציה ובגודל 5X9 ס"מ. רק נותר לכם לשלוח את הגרפיקה שלכם או להיעזר באחד הגרפיקאים המקצועיים שלנו. ניתן להוסיף גימורים מיוחדים.

כרטיסים דיגיטליים

העולם כבר התקדם, הציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ללקוחות ותשאירו רושם מצוין. כרטיסים בהתאמה אישית על ידי מפתחים מקצועיים. מקבלים גם QR CODE.

הדפסת שמשוניות

פורמט רחב עד הסוף. הדפסה איכותית על שמשוניות ע"י סולבנט העמיד למים ותנאי גשם וחוץ. ללא הגבלת אורך וחומר איכותי וקשיח במיוחד שימש אתכם לטווח ארוך.

פנקסי חשבוניות

פנקסים ידניים של חשבוניות, קבלות, מס' ותעודות משלוח. במבחר גדלים עם אפשרות לפרפורציה, A6, A5, A4 וכדו'. ניתן לבחור את כמות ההעתקים ולייצר מספור אוטומטי.

הזמנות לאירועים

מתחתנים? חוגגים לילד\ה בר\בת מצווה? אולי ברית או בריתה? עם קופיסטודיו תוכלו להזמין אורחים בדרך הקלאסית והמסורתית יחד עם עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים.

תפריטים לחתונה

הופכים את החתונה למפוארת באמצעות עיצוב ייחודי והדפסת תפריטים פיזיים מתוך המנות באירוע. הדפסה על נייר משובח ועיצוב אישי לפי התפריט שסגרתם עם מתחם האירוע.

הדפסה על מגנטים

מוצר מצוין לקידום מכירות DOOR TO DOOR במבחר גדלים עם למינציה. מאפשר תלייה של המנגטים על דלתות הלקוחות ובמיקומים שונים. מוצר פרקטי וייעיל.

סטיקרים ומדבקות

מדבקות עגולות, גלילי מדבקה, דפי A4 עם גדלים לבחירה. שולחים עיצוב או לוגו ומקבלים מדבקות בהתאמה אישית. מצוין לשיפור האריזה ללקוחות ומשלוחים.

בין אם אתם מחפשים להפוך את החתונה שלכם למרהיבה באמצעות הזמנות ייחודיות ותפריטים לשולחנות בעיצוב אישי ובין אם אתם עסק שמעוניין לקחת את עצמו צעד אחד קדימה מבחינת המיתוג והדפוס קופיסטודיו כאן בשבילכם. עם מבחר משובח של גרפיקאים מקצועיים, בוני אתרים ודפסים מדויקים במיוחד נוכל לקחת כל עסק ולהפוך אותו למותג באמצעות בניית כרטיס דיגיטלי, דף נחיתה או אתר אינטרנט, הדפסה של כל הציוד המתאים עבורו ועיצוב של לוגו המותג, פוסטים לסושיאל ועוד מבחר עצום של שירותים דיגיטליים ומוצרי דפוס ממשיים. בית דפוס בקרית אונו שמעניק שירותי משלוחים עבור כל המוצרים, ולחלקם אף תוך עד 48 שעות אנו מבטיחים לספק לבית הלקוח.

קופיסטודיו מגיעים לכל הארץ

אם חשבתם שאנחנו עוצרים בבית דפוס בקרית אונו טעיתם ובגדול! את כלל השירותים שלנו אנחנו מספקים באופן יום יומי ללקוחותינו היקרים הפרוסים בכל אזורי הארץ, ממטולה ועד אילת. אנחנו מחכים לכם בכל פלטפורמת שיחות אפשרית (וואטסאפ, אמייל, טל') בשביל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר והאיכותי. אנחנו מבטיחים לייצר לכם רק עבודות דפוס מחומרי גלם איכותיים, אנחנו לא חוסכים לעולם על לקוחותינו.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות