עיצוב תפריטים לחתונה

אז כבר בחרתם את האולם או גן האירועים בו תרצו להיכנס לחופה, החלטתם על דיג'י וסגרתם את האטרקציות וצוות הצילום. נשאר לכם עכשיו להתעסק בפינישים, במיתוג ובפרטים הקטנים שעושים הבדלים גדולים. עיצוב תפריטים לחתונה מבית קופיסטודיו היא הבחירה הנבונה ביותר עבור האירוע שלכם. ההצעה שלנו עבורכם היא חבילת הכל כלול שבעצם מכילה גם עיצוב גרפי מקצועי על ידי גרפיקאי שיעבוד מולכם בשביל לעצב לכם את התפריטים היפים ביותר שיתאימו כמה שיותר לקונפסט החתונה שלכם. כמו כן כוללת הדפסה על נייר כרומו 300 גרם או נייר קראפט 200 גרם לבחירתכם, באותו המחיר ובהתאם לעיצוב שיבחר. אנחנו מזמינים אתכם לצפות בתפריטים שלנו בפעולה.

חבילות הכל כלול!!!

המחירים כוללים גרפיקה אישית!! כוללים הדפסה!! ומשלוח מתנה לתושבי אזור המרכז!!

100 תפריטים

בחבילת הכל כלול 3.8 ₪ לתפריט
380 המחיר אינו כולל מע"מ
  • גרפיקה בהתאמה אישית
  • הדפסה על נייר 300 גרם 20X10 ס"מ
  • עיגול פינות בתוספת 49 ₪

200 תפריטים

בחבילת הכל כלול 2.8 ₪ לתפריט
560 המחיר אינו כולל מע"מ
  • גרפיקה בהתאמה אישית
  • הדפסה על נייר 300 גרם 20X10 ס"מ
  • עיגול פינות בתוספת 99 ₪

300 תפריטים

בחבילת הכל כלול 2.4 ₪ לתפריט
720 המחיר אינו כולל מע"מ
  • גרפיקה בהתאמה אישית
  • הדפסה על נייר 300 גרם 20X10 ס"מ
  • עיגול פינות בתוספת 139 ₪
פופולרי

למה לבחור דווקא בנו?

אם עדיין לא הכרתם אותנו, קופיסטודיו הינה קבוצת בת של וואלנייטס הפקות אשר מתעסקת למעלה מ-5 שנים באספקת אטרקציות, שירותי תוכן ומיתוג לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד, ולא פחות מתמחים בענף החתונות. מגוון רחב של עבודות דפוס מיועד עבור אירועים ואנחנו חיים את הלקוחות שלנו, נושמים אותם ויודעים להגיע לתוצאות המושלמות ולשביעות רצונם. הגרפיקאים שלנו יודעים בדיוק איך להתאים את העיצוב לחתונה שלכם, בהתאם לקונספט הנבחר והראש שלכם. עיצוב תפריטים לחתונה הינה משימה המיועדת עבור אנשי מקצוע שנושמים את הענף.

שירות משלוחים עד הבית

אנחנו יודעים שאתם עסוקים בארגון החתונה וזמן פנוי כבר לא נותר לכם, אנחנו מתאימים את עצמנו אליכם ומספקים שירות משלוחים עד הבית ואף עד פתח אולם האירועים. אנחנו נדאג לחסוך לכם זמן בתוספת של כ-39 ₪ בלבד. השירות מיועד לתושבי המרכז, השרון והשפלה בלבד. נמצאים באזורים מרוחקים יותר? מוזמנים לדבר אינו ואנחנו כבר נמצא לכם פיתרון ייעיל, מהיר ואטרקטיבי גם כן. אנחנו כאן לכל שאלה ונשמח לתת לכם את השירות המקצועי ביותר, גרפיקה ברמה גבוהה במיוחד ותוצר מוגמר שללא ספק תרצו ממנו מזכרת גם לאחר האירוע. מחכים לכם בוואטסאפ, בטלפון, באמייל ואפילו באינסטגרם.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות