בית דפוס במודיעין

קופיסטודיו מעניקים שירות מלא לתושבי מודיעין מכבים רעות והסביבה (כפר האורנים, לפיד, כפר רות, מועצה אזורית גזר, מבוא מודיעים וכדו'). השירות שלנו מאפשר לכל לקוח להזמין דרך הוואטסאפ את הקבצים אותם הוא מעוניין להדפיס ולקבל אותם עד פתח דלת הבית תוך עד 5 ימי עסקים. החל מכרטיסי ביקור, פליירים וחותמות ועד פורמט רחב הכולל שמשוניות ופוסטרים כמעט ללא הגבלת גודל. נשמח שתנסו את השירות שלנו.

פליירים בכל הגדלים

הגודל הפופולרי הינו A5. יחד עם זאת ניתן להדפיס אצלנו פליירים במגוון גדלים על נייר כרומו 160 גרם ובהזמנה אישית ניתן להתאים את עובי, סוג הנייר והכמויות.

חותמות פלאש

אנחנו משווקים מורשים של חותמות הפלאש הטובות בעולם מתוך קולקצית COLOP EOS. עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר ורמת דיוק הגבוהה בעולם.

כרטיסי ביקור

על נייר כרומו 300 גרם, למינציה ובגודל 5X9 ס"מ. רק נותר לכם לשלוח את הגרפיקה שלכם או להיעזר באחד הגרפיקאים המקצועיים שלנו. ניתן להוסיף גימורים מיוחדים.

כרטיסים דיגיטליים

העולם כבר התקדם, הציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ללקוחות ותשאירו רושם מצוין. כרטיסים בהתאמה אישית על ידי מפתחים מקצועיים. מקבלים גם QR CODE.

הדפסת שמשוניות

פורמט רחב עד הסוף. הדפסה איכותית על שמשוניות ע"י סולבנט העמיד למים ותנאי גשם וחוץ. ללא הגבלת אורך וחומר איכותי וקשיח במיוחד שימש אתכם לטווח ארוך.

פנקסי חשבוניות

פנקסים ידניים של חשבוניות, קבלות, מס' ותעודות משלוח. במבחר גדלים עם אפשרות לפרפורציה, A6, A5, A4 וכדו'. ניתן לבחור את כמות ההעתקים ולייצר מספור אוטומטי.

הזמנות לאירועים

מתחתנים? חוגגים לילד\ה בר\בת מצווה? אולי ברית או בריתה? עם קופיסטודיו תוכלו להזמין אורחים בדרך הקלאסית והמסורתית יחד עם עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים.

תפריטים לחתונה

הופכים את החתונה למפוארת באמצעות עיצוב ייחודי והדפסת תפריטים פיזיים מתוך המנות באירוע. הדפסה על נייר משובח ועיצוב אישי לפי התפריט שסגרתם עם מתחם האירוע.

הדפסה על מגנטים

מוצר מצוין לקידום מכירות DOOR TO DOOR במבחר גדלים עם למינציה. מאפשר תלייה של המנגטים על דלתות הלקוחות ובמיקומים שונים. מוצר פרקטי וייעיל.

סטיקרים ומדבקות

מדבקות עגולות, גלילי מדבקה, דפי A4 עם גדלים לבחירה. שולחים עיצוב או לוגו ומקבלים מדבקות בהתאמה אישית. מצוין לשיפור האריזה ללקוחות ומשלוחים.

אז איך זה עובד?

פשוט מאוד! קודם כל צופים במחירונים המונגשים והשקופים שלנו המיועדים עבור לקוחותינו היקרים, לאחר שמוצאים את סוג השירות הרצוי ולוחצים עליו מועברים באופן מיידי לשיחת וואטסאפ עם אחד מנציגי קופיסטודיו. השלב הבא הוא לכתוב את הכתובת הרצויה למשלוח ולאחר מכן לקבל הצעת מחיר סופית הכוללת את עלות השירות + שקלול המשלוח. במידה והמחיר (האטרקטיבי) שלנו מתאים עבורכם תאשרו את ההזמנה ותקבלו לינק לתשלום בדרך שנוחה עבורכם. ומכאן המושכות עוברות אלינו, אנחנו מבצעים את עבודת הדפוס על הצד הטוב ביותר ולאחר מכן דואגים לספק את התוצר עבורכם עד פתח הדלת. נשמע לכם טוב? אנחנו מחכים לכם בשיחת וואטסאפ, בית דפוס במודיעין שיחסוך לכם המון זמן על המתנה למשלוח, הגעה למקום והתעסקות באמיילים ופרמטרים נוספים.

מגיעים לעוד מקומות?

כמובן. שירותי הדפוס והמשלוחים שלנו מיועדים עבור כל תושבי המרכז וסביבתה, תוכלו למצוא את אותם השירות בדיוק גם עבור תושבי אור יהודה, יהוד מונסון, תל אביב ורמת גן ואפילו למען האמת אנחנו מגיעים מחדרה ועד לגדרה. השאיפה היא לכסות את כל הארץ בהדפסות איכותיות במיוחד ושירות אישי אמיתי לכל לקוח ולקוח. כך שלא משנה איפה אתם נמצאים אנחנו נדאג להגיע אליכם עם המוצר שהזמנתם בתיאום מראש.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות