בית דפוס באור יהודה

הכירו את קופיסטודיו, שירות המאפשר לכם לשלוח הדפסות ישר מהוואטסאפ ולקבל אותם עד הבית. אם חיפשתם בית דפוס באור יהודה שמאפשר לכם לכם שירות זריז, מיידי ומהיר כדאי לכם לנסות אותנו. השירות שלנו מציע הדפסה של כרטיסי ביקור, פליירים, שמשוניות, מדבקות, חותמות ועוד מבחר מוצרים חמים שיגיעו עד אליכם עם משלוח מהיר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

פליירים בכל הגדלים

הגודל הפופולרי הינו A5. יחד עם זאת ניתן להדפיס אצלנו פליירים במגוון גדלים על נייר כרומו 160 גרם ובהזמנה אישית ניתן להתאים את עובי, סוג הנייר והכמויות.

חותמות פלאש

אנחנו משווקים מורשים של חותמות הפלאש הטובות בעולם מתוך קולקצית COLOP EOS. עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר ורמת דיוק הגבוהה בעולם.

כרטיסי ביקור

על נייר כרומו 300 גרם, למינציה ובגודל 5X9 ס"מ. רק נותר לכם לשלוח את הגרפיקה שלכם או להיעזר באחד הגרפיקאים המקצועיים שלנו. ניתן להוסיף גימורים מיוחדים.

כרטיסים דיגיטליים

העולם כבר התקדם, הציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ללקוחות ותשאירו רושם מצוין. כרטיסים בהתאמה אישית על ידי מפתחים מקצועיים. מקבלים גם QR CODE.

הדפסת שמשוניות

פורמט רחב עד הסוף. הדפסה איכותית על שמשוניות ע"י סולבנט העמיד למים ותנאי גשם וחוץ. ללא הגבלת אורך וחומר איכותי וקשיח במיוחד שימש אתכם לטווח ארוך.

פנקסי חשבוניות

פנקסים ידניים של חשבוניות, קבלות, מס' ותעודות משלוח. במבחר גדלים עם אפשרות לפרפורציה, A6, A5, A4 וכדו'. ניתן לבחור את כמות ההעתקים ולייצר מספור אוטומטי.

הזמנות לאירועים

מתחתנים? חוגגים לילד\ה בר\בת מצווה? אולי ברית או בריתה? עם קופיסטודיו תוכלו להזמין אורחים בדרך הקלאסית והמסורתית יחד עם עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים.

תפריטים לחתונה

הופכים את החתונה למפוארת באמצעות עיצוב ייחודי והדפסת תפריטים פיזיים מתוך המנות באירוע. הדפסה על נייר משובח ועיצוב אישי לפי התפריט שסגרתם עם מתחם האירוע.

הדפסה על מגנטים

מוצר מצוין לקידום מכירות DOOR TO DOOR במבחר גדלים עם למינציה. מאפשר תלייה של המנגטים על דלתות הלקוחות ובמיקומים שונים. מוצר פרקטי וייעיל.

סטיקרים ומדבקות

מדבקות עגולות, גלילי מדבקה, דפי A4 עם גדלים לבחירה. שולחים עיצוב או לוגו ומקבלים מדבקות בהתאמה אישית. מצוין לשיפור האריזה ללקוחות ומשלוחים.

הידעתם? רוב המוצרים של קופיסטודיו מסופקים ללקוח בתוך עד 48 שעות לבית העסק ואף לבית הפרטי. אנחנו מנהלים מערך משלוחים גדול וייעיל ועוסקים בכל יום בשאלה כיצד לשפר את מהירות ביצוע העבודות שלנו וזירוז המשלוחים. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את המוצרים שלנו מקרוב, ומבטיחים לכם שאנחנו עובדים עם חומרי הגלם הטובים ביותר, ואורזים את העבודות שלנו על הצד הטוב ביותר בשביל שיגיעו אליכם בצורה מושלמת. אנחנו בית דפוס באור יהודה שעושה הכל בשביל להפוך כל לקוח שלנו למרוצה ודואגים לאיכות המירבית בתוצרים שלנו על מנת להפוך אותם לאפקטיביים בפרסום, בשימוש ובייעול.

למה להזמין מבית דפוס מאור יהודה?

למי שלא יודע, אור יהודה הינה המרכז של המרכז. נמצאים דקות בודדות משדה התעופה "בן גוריון" ובמרחק של עד חצי שעה מכל עיר במרכז. פתחנו את בית הדפוס שלנו דווקא כאן על מנת להצליח לספק שירות מהיר לכל תושבי המרכז, ואף מגדרה ועד חדרה (בהתאם למינימום הזמנה ידוע מראש). מלבד המיקום המרכזי, מדובר בפרויקט אשר מאחוריו עומדים מס' אנשי צוות מקצועיים כל אחד בתחומו, מה שמאפשר לנו לבצע את כל העבודות ברמה הגבוהה ביותר. יש לנו סטודיו מקצועי לגרפיקה בו אנחנו ממתגים לקוחות, מעצבים עבודות ועושים קדם ובקרת דפוס לפני כל תחילת תהליך ייצור, מבחר מכונות מתקדמות המעניקות לנו אפשרות לייצר מוצרים במקום, כמו לדוגמה חותמות פלאש המחזיקות לעד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר של דיו, ורמת דיוק הגבוהה ביותר בעולם, צילום מסמכים בצבע ושחור לבן וכדו'. ויחד עם זאת אנחנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם מפעלים לטובת ייצור של מוצרים בכמויות מסחריות גדולות, פורמט רחב ללא הגבלות גודל וכדו'. אנחנו מעניקים סל רחב לכל לקוח וקורת גג אחת לכל מוצרי הדפוס והפרסום אותם תצטרכו, ונמצאים כאן לשירותכם בכל עת.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות