הזמנת חותמת רופא | מ-59 ₪ בלבד

אנחנו יכולים לעשות את זה עבורכם כמו שצריך, דרכנו תוכלו לבצע הזמנת חותמת רופא של מותג ההחתמה הטוב ביותר בעולם הלא אחר מקולקצית EOS של COLOP המעניקה לרופאים, עורכי דין, ועדי בית ובעלי עסקים ראש שקט במיוחד כאשר היא מאפשרת לכם לייצר עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר של דיו, ורמת הדיוק הגבוהה ביותר בעולם. עם החותמות שלנו תוכלו לחרוט את שמכם, הח.פ. שלכם ושם העסק ברמה הגבוהה ביותר ובצורה המכובדת ביותר. קופיסטודיו מבינה את החשיבות שלכם במוצרים שלנו ומציעה ללקוחותינו שירות משלוחים תוך עד 48 שעות בעלות סמלית של 39 ₪ בלבד לכל תושבי המרכז.

הגיע הזמן לשדרג את הצעצועים לכלי עבודה אמיתיים, כל חותמת אחת שלנו שווה פי 10 מחותמת פשוטה שתמצאו בחנויות כלי כתיבה וכדו'. למה אתם שואלים? פי 10 יותר דיו (עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי דיו), פי 5 יותר דיוק בהדפסה, חותמת קשיחה יותר בפער, אפשרות להוסיף לוגו וגרפיקה, לא מנזילה דיו שמלכלך לכם את המשרד ואחרי כל מה שאמרנו היא גם ידידותית לסביבה ועשויה מ-80% חומרים מתכלים!

חותמת EOS10

EOS10 עד 3 שורות

12X27 מ"מ
מומלץ עד 2 שורות
80% חומרים מתכלים

59 ₪

EOS20 עד 4 שורות

14X38 מ"מ
מומלץ עד 3 שורות
80% חומרים מתכלים

79 ₪

EOS30 עד 5 שורות

18X51 מ"מ
מומלץ עד 4 שורות
80% חומרים מתכלים

89 ₪

EOS40 עד 6 שורות

23X59 מ"מ
מומלץ עד 5 שורות
80% חומרים מתכלים

109 ₪

EOS50 עד 7 שורות

30X70 מ"מ
מומלץ עד 6 שורות
80% חומרים מתכלים

139 ₪

EOS60 עד 8 שורות

38X76 מ"מ
מומלץ עד 7 שורות
80% חומרים מתכלים

169 ₪

המחירים אינם כוללים מע"מ והינם מחירי מבצע למגיעים באתר בלבד ועלולים להשתנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

מוכן תוך חצי שעה

זה ציפור? זה מטוס? לא! אלו החותמות של קופיסטודיו! במידה ותזמינו בשעות הפעילות שלנו ולאחר אישור ההזמנה והסקיצה החותמת תהיה מוכנה לכם ממש בתוך מספר דקות בודדות.

איך תרצו לשלם?

אוהבים מזומן? אשראי? ביט? צ'ק? קופיסטודיו מעניקה לכל לקוח את חופש הבחירה ומעניקה לו את האפשרות הנוחה ביותר עבורו מבחינת התשלום. מיותר לציין שאנחנו לא גובים כסף עד אישור הסקיצה.

עיצוב גרפי

רוצים להעניק משמעות ויזואלית גדולה יותר לחותמת אבל לא יודעים בדיוק איך לעשות זאת? תפנו אלינו בוואטסאפ ואנחנו כבר נעביר אתכם למחלקה הגרפית. אנחנו מבטיחים לחייב אתכם רק על תוצאות.

חותמות בהתאמה

לא מצאתם את המוצר שאתם רוצים בקטלוג שלנו? לא להיבהל. אנחנו מחזיקים עוד מבחר רחב של חותמות ויכולים אף להזמין במיוחד עבורכם את החותמת, הגודל והצבע שאתם רוצים, תנסו אותנו.

הזמנה מהירה באמצעות הוואטסאפ

קופיסטודיו עושה את המירב על מנת לרצות את כל לקוחותיה ולאפשר לכל אדם לבחור את צורת וחווית ההזמנה המועדפת לו, אנחנו מאפשרים לבצע הזמנה באמצעות סל המוצרים של האתר, ואם אתם חשים צורך בשירות מלא, שאלות ובקשות תוכלו לנסות אותנו בכל עת באמצעות הטלפון או הוואטסאפ. אנחנו מספקים מענה בכל שעות היום ואף בניגוד לבתי דפוס רבים עובדים גם בימי שישי, מוצ"ש ובהיקף שעות רחב במהלך השבוע על מנת להתאים את עצמנו לכלל לקוחותינו. אנחנו מבינים את החשיבות של חלק ממוצרינו ומבינים שקיימים בלת"מים רבים בהם אנחנו יכולים לטפל. במידה ואתם רוצים לבצע הזמנת חותמת רופא אנחנו יכולים לבצע עבורכם את העבודה במיידי ולהכין לכם אותה בתוך 5 דקות בלבד, ואף לבצע עבורכם משלוחים מהירים של עד 48 שעות ואף משלוחים מהיום להיום בתוספת תשלום.

אנחנו לא רק בית דפוס

אנחנו יצרנים, משווקים ובין היתר אנחנו סטודיו לוהט לעיצוב גרפי, מיתוג עסקים ופיתוח אתרי אינטרנט לבעלי עסקים, רופאים, עורכי דין ועצמאים מסוגים שונים. אנחנו יכולים לבנות עבורכם מערך מיתוג מלא מ-א' ועד ת'. יחד עם זאת אנחנו בית דפוס עד הבית המציע את כל שירותי הפרינט. החל מדפוס דיגיטלי הכולל פליירים, כרטיסי ביקור מסורתיים, חוברות ועלונים, סטיקרים, מגנטים וכדו'. ממשיכים בפורמט רחב ללא הגבלת אורך והדפסה על מגוון חומרי גלם שונים ועמידים לתנאי פנים וחוץ כמו שמשוניות, PVC וחומרים נוספים. ועד למוצרי פרסום נוספים כגון הדפסה על כוסות, עטים ומתנות. יחד עם זאת אנחנו בעלים גאים של מוצרי קונספט ממוחשבים כגון כרטיסי ביקור דיגיטליים, כרטיסיות דיגיטליות וכדו'.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות