חותמות באור יהודה מ-59 ₪ בלבד

רוצים לקבל עד הבית חותמות באור יהודה מהיום להיום ללא צורך בהמתנה מיותרת ובמחירים האטרקטיביים ביותר בישראל? הזמינו עכשיו באמצעות השירות המהיר שלנו בוואטסאפ, דברו עם אחד מנותני השירות המקצועיים שלנו, תבחרו את הדגם הרצוי עליכם מתוך המבחר המשובח מבית מותג COLOP המייצר את חותמות הפלאש הטובות בעולם. לאחר שתשמשו בחותמות שלנו לא תרצו להשתמש באף חברה אחרת, מכיוון שהן מכילות עד כ-20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר, מאפשרות לקבל לקבל את רמת הדיוק הגבוהה ביותר, קשיחות ונוחות במיוחד להחתמה.

הגיע הזמן לשדרג את הצעצועים לכלי עבודה אמיתיים, כל חותמת אחת שלנו שווה פי 10 מחותמת פשוטה שתמצאו בחנויות כלי כתיבה וכדו'. למה אתם שואלים? פי 10 יותר דיו (עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי דיו), פי 5 יותר דיוק בהדפסה, חותמת קשיחה יותר בפער, אפשרות להוסיף לוגו וגרפיקה, לא מנזילה דיו שמלכלך לכם את המשרד ואחרי כל מה שאמרנו היא גם ידידותית לסביבה ועשויה מ-80% חומרים מתכלים!

חותמת EOS10

EOS10 עד 3 שורות

12X27 מ"מ
מומלץ עד 2 שורות
80% חומרים מתכלים

59 ₪

EOS20 עד 4 שורות

14X38 מ"מ
מומלץ עד 3 שורות
80% חומרים מתכלים

79 ₪

EOS30 עד 5 שורות

18X51 מ"מ
מומלץ עד 4 שורות
80% חומרים מתכלים

89 ₪

EOS40 עד 6 שורות

23X59 מ"מ
מומלץ עד 5 שורות
80% חומרים מתכלים

109 ₪

EOS50 עד 7 שורות

30X70 מ"מ
מומלץ עד 6 שורות
80% חומרים מתכלים

139 ₪

EOS60 עד 8 שורות

38X76 מ"מ
מומלץ עד 7 שורות
80% חומרים מתכלים

169 ₪

המחירים אינם כוללים מע"מ והינם מחירי מבצע למגיעים באתר בלבד ועלולים להשתנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

מוכן תוך חצי שעה

זה ציפור? זה מטוס? לא! אלו החותמות של קופיסטודיו! במידה ותזמינו בשעות הפעילות שלנו ולאחר אישור ההזמנה והסקיצה החותמת תהיה מוכנה לכם ממש בתוך מספר דקות בודדות.

איך תרצו לשלם?

אוהבים מזומן? אשראי? ביט? צ'ק? קופיסטודיו מעניקה לכל לקוח את חופש הבחירה ומעניקה לו את האפשרות הנוחה ביותר עבורו מבחינת התשלום. מיותר לציין שאנחנו לא גובים כסף עד אישור הסקיצה.

עיצוב גרפי

רוצים להעניק משמעות ויזואלית גדולה יותר לחותמת אבל לא יודעים בדיוק איך לעשות זאת? תפנו אלינו בוואטסאפ ואנחנו כבר נעביר אתכם למחלקה הגרפית. אנחנו מבטיחים לחייב אתכם רק על תוצאות.

חותמות בהתאמה

לא מצאתם את המוצר שאתם רוצים בקטלוג שלנו? לא להיבהל. אנחנו מחזיקים עוד מבחר רחב של חותמות ויכולים אף להזמין במיוחד עבורכם את החותמת, הגודל והצבע שאתם רוצים, תנסו אותנו.

רוצים להטביע גרפיקה בהתאמה אישית משלכם על אחת החותמות? במיוחד עבור זה ציינו מצד שמאל לכל חותמת את שטח ההחתמה כך שתוכלו בהתאם לייצר גרפיקה ולשלוח אלינו בכדי שאנחנו נדפיס ונחרוט אותה באמצעות פלאש על החותמת הרצויה עבורכם. במידה ואין לכם עדיין גרפיקה תוכלו לשלוח את הרעיון שלכם אלינו ואנחנו כבר נדאג לייצר לכם משהו מיוחד בהתאמה אישית ובהתאם לצרכים שלכם. חשוב לציין כי המחירים אינם כוללים מע"מ, משלוח או גרפיקה מותאמת אישית. למחיר הכתוב יתווסף מע"מ ובמקרה של אחד מהשירותים הנ"ל תיתכן תוספת תשלום בהתאם לזמני הגרפיקה או מרחק הנסיעה.

חותמות אור יהודה בשבילכם תמיד

קופיסטודיו הינו מותג דפוס שנועד לספק שירותי דפוס מכלל הסוגים ברמה הגבוהה ביותר, אך ורק באמצעות מותגים אמינים שישרתו את לקוחותינו בנאמנות הגבוהה ביותר. בנוסף לכך דוגלים בחווית שירות מסביב לשעון, מהירות מסביב לשעון ומתן מענה מקצועי כלפי כל בקשה מיוחדת. תנו בנו אמון ונעשה את המיטב גם במקצועיות וגם במחירים הסופיים לצרכן, אנחנו כאן בשבילכם.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות