חותמות בפתח תקווה מ-59₪ בלבד

צריכים חותמת לבית העסק שלכם ולא יודעים מאיפה להזמין? קופיסטודיו דואגים לספק לכם אותה עד הבית במחירים אטרקטיביים ועם אפשרות למשלוח מהיום להיום. שירות ייצור חותמות בפתח תקווה מבית COLOP EOS, מותג החותמות המוביל בעולם המעניק לכם עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי דיו ורמת הדיוק הגבוהה בעולם. אנחנו מייצרים את המוצר באמצעות טכנולוגית פלאש הטובה והיעילה ביותר בשוק.

הגיע הזמן לשדרג את הצעצועים לכלי עבודה אמיתיים, כל חותמת אחת שלנו שווה פי 10 מחותמת פשוטה שתמצאו בחנויות כלי כתיבה וכדו'. למה אתם שואלים? פי 10 יותר דיו (עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי דיו), פי 5 יותר דיוק בהדפסה, חותמת קשיחה יותר בפער, אפשרות להוסיף לוגו וגרפיקה, לא מנזילה דיו שמלכלך לכם את המשרד ואחרי כל מה שאמרנו היא גם ידידותית לסביבה ועשויה מ-80% חומרים מתכלים!

חותמת EOS10

EOS10 עד 3 שורות

12X27 מ"מ
מומלץ עד 2 שורות
80% חומרים מתכלים

59 ₪

EOS20 עד 4 שורות

14X38 מ"מ
מומלץ עד 3 שורות
80% חומרים מתכלים

79 ₪

EOS30 עד 5 שורות

18X51 מ"מ
מומלץ עד 4 שורות
80% חומרים מתכלים

89 ₪

EOS40 עד 6 שורות

23X59 מ"מ
מומלץ עד 5 שורות
80% חומרים מתכלים

109 ₪

EOS50 עד 7 שורות

30X70 מ"מ
מומלץ עד 6 שורות
80% חומרים מתכלים

139 ₪

EOS60 עד 8 שורות

38X76 מ"מ
מומלץ עד 7 שורות
80% חומרים מתכלים

169 ₪

המחירים אינם כוללים מע"מ והינם מחירי מבצע למגיעים באתר בלבד ועלולים להשתנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

מוכן תוך חצי שעה

זה ציפור? זה מטוס? לא! אלו החותמות של קופיסטודיו! במידה ותזמינו בשעות הפעילות שלנו ולאחר אישור ההזמנה והסקיצה החותמת תהיה מוכנה לכם ממש בתוך מספר דקות בודדות.

איך תרצו לשלם?

אוהבים מזומן? אשראי? ביט? צ'ק? קופיסטודיו מעניקה לכל לקוח את חופש הבחירה ומעניקה לו את האפשרות הנוחה ביותר עבורו מבחינת התשלום. מיותר לציין שאנחנו לא גובים כסף עד אישור הסקיצה.

עיצוב גרפי

רוצים להעניק משמעות ויזואלית גדולה יותר לחותמת אבל לא יודעים בדיוק איך לעשות זאת? תפנו אלינו בוואטסאפ ואנחנו כבר נעביר אתכם למחלקה הגרפית. אנחנו מבטיחים לחייב אתכם רק על תוצאות.

חותמות בהתאמה

לא מצאתם את המוצר שאתם רוצים בקטלוג שלנו? לא להיבהל. אנחנו מחזיקים עוד מבחר רחב של חותמות ויכולים אף להזמין במיוחד עבורכם את החותמת, הגודל והצבע שאתם רוצים, תנסו אותנו.

הידעתם? חותמות פתח תקווה מעניקים לכם את המוצר האיכותי ביותר בעולם במחיר האטרקטיבי ביותר עם מוצר העשוי מ-80% פלסטיק ממוחזר, עד פי 20 יותר החתמות מחותמת רגילה (עד 20,000) ועד פי 10 יותר דיוק. אנחנו משווקים מורשים של המותג COLOP ומספקים לכם אך ורק את האיכות הגבוהה ביותר. במידה ואתם מעוניינים להזמין, תשלחו לנו עכשיו הודעת וואטסאפ עם הטקסט או הקובץ אותו אתם רוצים להדפיס ואנחנו כבר נדאג לכל השאר לאחר שתאשרו לנו את הצעת המחיר ואת זמני האספקה.

למה להזמין דווקא מחותמות פתח תקווה?

מבחר גדלים מ-SMALL ועד XLARGE, משורה אחת ועד 10 שורות או הטבעת לוגו ענקית, סמלים וגרפיקות משתנות. קל מאוד לבצע מילוי חוזר ואף ניתן לעשות זאת אצלנו או באמצעות שירות מילוי עד הבית בתוספת תשלום. 80% מתוך הפלסטיק בחותמות שלנו עשוי מכ-80% חומרים ממוחזרים, הפלסטיק עצמו קשיח ואיכותי במיוחד. אנחנו דואגים למתג כל חותמת אותה אנחנו מייצרים באמצעות דף מעוצב עם החתמה ראשונית. כל מוצר מקבל כיסוי להגנה, שמירה על הדיו והובלה בטוחה. בנוסף לכך זמן הייצור של חותמות הפלאש היא קצרה במיוחד, מה שמאפשר לנו לספק לכם שירות מהיום להיום\מחר בהתאם לזמני הפעילות שלנו ולדרישה שלכם.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות