חותמות בראש העין מ-59 ₪

בין אם אתם עורכי דין, רופאים, בעלי עסקים או סתם מעוניינים לייצר חותמת בהתאמה אישית עבור החיים האישיים שלכם או העסקיים שלכם, חותמות ראש העין כאן על מנת לייצר עבורכם כל סוג של חותמת, בכל גודל, אורך, צבע ואפילו עם אפשרות לגרפיקה בהתאמה אישית. אצלנו תוכלו להשתמש בלוגו שלכם, בתמונות ומבחר חומרים גרפיים. אנחנו כבר נדאג שזה יראה טוב בתוצר הסופי. ניתן לקבל משלוח עד הבית בעלות של כ-39 ₪ בלבד או לבצע הזמנת איסוף עצמי בתיאום מראש (באור יהודה, שכונת בית בפארק).

הגיע הזמן לשדרג את הצעצועים לכלי עבודה אמיתיים, כל חותמת אחת שלנו שווה פי 10 מחותמת פשוטה שתמצאו בחנויות כלי כתיבה וכדו'. למה אתם שואלים? פי 10 יותר דיו (עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי דיו), פי 5 יותר דיוק בהדפסה, חותמת קשיחה יותר בפער, אפשרות להוסיף לוגו וגרפיקה, לא מנזילה דיו שמלכלך לכם את המשרד ואחרי כל מה שאמרנו היא גם ידידותית לסביבה ועשויה מ-80% חומרים מתכלים!

חותמת EOS10

EOS10 עד 3 שורות

12X27 מ"מ
מומלץ עד 2 שורות
80% חומרים מתכלים

59 ₪

EOS20 עד 4 שורות

14X38 מ"מ
מומלץ עד 3 שורות
80% חומרים מתכלים

79 ₪

EOS30 עד 5 שורות

18X51 מ"מ
מומלץ עד 4 שורות
80% חומרים מתכלים

89 ₪

EOS40 עד 6 שורות

23X59 מ"מ
מומלץ עד 5 שורות
80% חומרים מתכלים

109 ₪

EOS50 עד 7 שורות

30X70 מ"מ
מומלץ עד 6 שורות
80% חומרים מתכלים

139 ₪

EOS60 עד 8 שורות

38X76 מ"מ
מומלץ עד 7 שורות
80% חומרים מתכלים

169 ₪

המחירים אינם כוללים מע"מ והינם מחירי מבצע למגיעים באתר בלבד ועלולים להשתנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

מוכן תוך חצי שעה

זה ציפור? זה מטוס? לא! אלו החותמות של קופיסטודיו! במידה ותזמינו בשעות הפעילות שלנו ולאחר אישור ההזמנה והסקיצה החותמת תהיה מוכנה לכם ממש בתוך מספר דקות בודדות.

איך תרצו לשלם?

אוהבים מזומן? אשראי? ביט? צ'ק? קופיסטודיו מעניקה לכל לקוח את חופש הבחירה ומעניקה לו את האפשרות הנוחה ביותר עבורו מבחינת התשלום. מיותר לציין שאנחנו לא גובים כסף עד אישור הסקיצה.

עיצוב גרפי

רוצים להעניק משמעות ויזואלית גדולה יותר לחותמת אבל לא יודעים בדיוק איך לעשות זאת? תפנו אלינו בוואטסאפ ואנחנו כבר נעביר אתכם למחלקה הגרפית. אנחנו מבטיחים לחייב אתכם רק על תוצאות.

חותמות בהתאמה

לא מצאתם את המוצר שאתם רוצים בקטלוג שלנו? לא להיבהל. אנחנו מחזיקים עוד מבחר רחב של חותמות ויכולים אף להזמין במיוחד עבורכם את החותמת, הגודל והצבע שאתם רוצים, תנסו אותנו.

למה דווקא חותמות ראש העין

בואו נתחיל מהמוצר עצמו, החותמות שלנו הם הכי יפות, הכי קשיחות ובזכות טכנולוגית הפלאש הפורצת דרך הם מצליחות להגיע לרמת הדיוק הגבוהה ביותר, כל גרפיקה או מלל שרק תרצו להכניס יתווספו ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר, ללא דליפות דיו מיותרות. ואם זה לא מספיק, החותמות שלנו בעלות כריות דיו מתקדמות המעניקות לכם אפשרות החתמה של עד כ-20,000 פעמים ללא צורך במילוי חוזר.

שירותי הדפסה נוספים בראש העין

מעבר לחותמות בראש העין תוכלו לקבל מאיתנו עוד מבחר משובח של מוצרי דפוס פופולריים במחירים סופר אטרקטיביים ותחרותיים. החל מכרטיסי ביקור, פליירים, תלי דלת ועד מגנטים בגדלים שונים, שמשוניות ושאר מוצרי הפורמט הרחב, הדפוס הדיגיטלי והאופסט. בנוסף לכך למעלה מ-5 שנים שאנחנו מצליחים לעמוד במבחר אתגרים ולייצר עבודות הדפסה מורכבות ובהתאמה אישית, יש לנו מבחר ענק של כלים, מכונות הדפסה וספקים איתם אנחנו יכולים לפרוץ כמעט כל תקרת זכוכית ולספק לכם את הטוב ביותר. מההזמנות הבסיסיות ביותר במהירויות חסרי תקדים ועד לכמעט כל שיגעון אפשרי שאולי אפילו אף אחד לא חשב עליו קודם.

חווית ההזמנה הטובה ביותר

לא נמאס לכם בכל הזמנה לנסות להכיר ממשק חדש של חנות אינטרנטית אחרת? אצלנו תוכלו להזמין כל דבר באמצעות פלטפורמת המסרים הטובה ביותר בעולם – וואטסטפ. אין צורך לשלוח לנו אמייל או למלא טופס יצירת קשר מיותר, פשוט שולחים לנו הודעה עם המלל או הקובץ הגרפי אותו אתם רוצים ואנחנו דואגים לכל השאר. בנוסף לכך ניתן לשלם באמצעות אמצעי תשלום מתקדמים ועכשוויים כמו ביט, פאי בוקס, אפל פאי וגוגל פאי. אז למה אתם מחכים? תשלחו לנו הודעה ואת כל השאר אנחנו נעשה.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות