חותמת בעיצוב אישי | הטובות בעולם

קופיסטודיו מציבה רף חדש ובונה מחדש את חוקי המשחק, והיא עושה את זה בזכות מחירים מנצחים, ללא מינימום הזמנה או תוספות מיותרות על כל נגיעה גרפית. אנחנו מציעים ללקוחות הדפוס שלנו חותמות בעיצוב אישי בזכות שימוש במותג ההחתמה הטוב ביותר בעולם הלא אחר מ-COLOP EOS, מדובר בקולקציה עליה אנחנו חורטים את הגלופות באמצעות טכנולוגית פלאש מתקדמת המאפשרת דיוק ברמה גבוהה כמעט פי 10 מחותמת רגילה, עד 0% דליפת דיו וכתמים לא רציונליים במשטח ההחתמה והדובדבן שבקצפת הוא החתמה של עד 20,000 פעמים ללא צורך במילוי דיו. מה שהופך את החותמות של קופיסטודיו ליעילות והשימושיות ביותר בשוק. מוצר מושלם לעסקים קטנים וגדולים, עצמאים העוסקים ברפואה, עריכת דין וכדו' ובפרט עבור מסיבות המעוניינות בזיהוי הבליינים אשר מחתימים כמות גדולה מאוד לאורך הערב. 

הגיע הזמן לשדרג את הצעצועים לכלי עבודה אמיתיים, כל חותמת אחת שלנו שווה פי 10 מחותמת פשוטה שתמצאו בחנויות כלי כתיבה וכדו'. למה אתם שואלים? פי 10 יותר דיו (עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי דיו), פי 5 יותר דיוק בהדפסה, חותמת קשיחה יותר בפער, אפשרות להוסיף לוגו וגרפיקה, לא מנזילה דיו שמלכלך לכם את המשרד ואחרי כל מה שאמרנו היא גם ידידותית לסביבה ועשויה מ-80% חומרים מתכלים!

חותמת EOS10

EOS10 עד 3 שורות

12X27 מ"מ
מומלץ עד 2 שורות
80% חומרים מתכלים

59 ₪

EOS20 עד 4 שורות

14X38 מ"מ
מומלץ עד 3 שורות
80% חומרים מתכלים

79 ₪

EOS30 עד 5 שורות

18X51 מ"מ
מומלץ עד 4 שורות
80% חומרים מתכלים

89 ₪

EOS40 עד 6 שורות

23X59 מ"מ
מומלץ עד 5 שורות
80% חומרים מתכלים

109 ₪

EOS50 עד 7 שורות

30X70 מ"מ
מומלץ עד 6 שורות
80% חומרים מתכלים

139 ₪

EOS60 עד 8 שורות

38X76 מ"מ
מומלץ עד 7 שורות
80% חומרים מתכלים

169 ₪

המחירים אינם כוללים מע"מ והינם מחירי מבצע למגיעים באתר בלבד ועלולים להשתנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

מוכן תוך חצי שעה

זה ציפור? זה מטוס? לא! אלו החותמות של קופיסטודיו! במידה ותזמינו בשעות הפעילות שלנו ולאחר אישור ההזמנה והסקיצה החותמת תהיה מוכנה לכם ממש בתוך מספר דקות בודדות.

איך תרצו לשלם?

אוהבים מזומן? אשראי? ביט? צ'ק? קופיסטודיו מעניקה לכל לקוח את חופש הבחירה ומעניקה לו את האפשרות הנוחה ביותר עבורו מבחינת התשלום. מיותר לציין שאנחנו לא גובים כסף עד אישור הסקיצה.

עיצוב גרפי

רוצים להעניק משמעות ויזואלית גדולה יותר לחותמת אבל לא יודעים בדיוק איך לעשות זאת? תפנו אלינו בוואטסאפ ואנחנו כבר נעביר אתכם למחלקה הגרפית. אנחנו מבטיחים לחייב אתכם רק על תוצאות.

חותמות בהתאמה

לא מצאתם את המוצר שאתם רוצים בקטלוג שלנו? לא להיבהל. אנחנו מחזיקים עוד מבחר רחב של חותמות ויכולים אף להזמין במיוחד עבורכם את החותמת, הגודל והצבע שאתם רוצים, תנסו אותנו.

מי צריך חותמת בעיצוב אישי?

כל בית עסק שרוצה לקחת את המיתוג שלו שלב אחד קדימה ולבלוט גם בפרטים הקטנים ביותר, אנחנו יכולים להתאים עבור כל בעל מקצוע חותמת בעיצוב אישי. החל מצורות עגולות, מרובעות, מסגרות מיוחדות, תוספת של לוגואים ואף נוכל להפוך תמונות מורכבות במיוחד לחלק מהגלופה. העורכים שלנו יוכלו לחבר עבורכם את כל האלמנטים אותם תדרשו ולייצר לכם מוצר Custom שנועד במיוחד עבורכם, בגודל שאתם רוצים ואת הדגם מתוך מגוון עצום של חותמות בגדלים וצבעים שונים. השורה התחתונה היא שאנחנו ממליצים לכל אדם לייצר את החותמת שלו בקופיסטודיו גם בגלל סל האפשרויות הגדול בישראל וגם בגלל המחיר המנצח, אצלנו השמיים הם הגבול.

מה מיוחד בבית דפוס שלנו?

קופיסטודיו מצד אחד בית דפוס דיגיטלי שמגיע לכל רחבי הארץ, מצד שני בעלת המענה המהיר ביותר בישראל, ולא – אין לנו בינה מלאכותית בוואטסאפ. אנחנו מחזיקים מערך שירות מטורף המונע מאנשי שירות אנושיים במלוא מובן המילה. אנחנו מאפשרים לכל לקוחות המרכז לקבל משלוחים בתוך עד 48 שעות בכל הקשור לחותמות בעיצוב אישי ואף בדגמי הסטנדרט ללא מינימום הזמנה או אותיות קטנות כאלו ואחרות. העלות עבור משלוח EXPRESS הינה 19-39 ₪ בלבד עבור תושבי המרכז ובהתאם למיקום. דבר נוסף הוא שאלו שמכינים לכם את החותמות או את שאר מוצרי הדפוס הינם גרפיקאים במקצועם, זאת אומרת שבכל מצב תהיה עבורכם בקרה וקדם דפוס מקצועי בזכות אנשי ייצור מבינים עניין מעבר לסטנדרט הקיים בישראל. ולקינוח, צריכים חותמת מעכשיו לעכשיו? אנחנו יכולים לייצר לכם בתוך 5 דקות על השעון! אז למה אתם מחכים? אנחנו ממתינים לקבל ממכם הודעת וואטסאפ, שיחת טלפון או אמייל ונענה לכם בהקדם האפשרי.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות