חותמת עם לוגו מ-59 ₪

פעם חותמות היו מוגבלות מאוד, מבחר האפשרויות שעמד בפני הלקוח היה מאוד מצומצם ואפילו הפונטים הזמינים לבחירה היו מועטים. האמנם גם היום בחלק מבתי הדפוס או יצרני החותמות לא תוכלו לקבל את מלוא מבוקשכם, יחד עם זאת יש אותנו. אנחנו מבטיחים לספק לכם את חותמות הפלאש הטובות בעולם, עם מבחר אפשרויות מדהים. החל ממאות פונטים בעברית, אנגלית ומבחר שפות, אפשרות להצבת לוגו, תמונה או כל עיצוב שעולה על ראשכם ואף אם אין לכם קובץ מתאים תוכלו לקבל שירות גרפי מקצועי מאחד מהגרפיקאים המדהימים שלנו. ואם זה לא מספיק אנחנו גם מספקים שירות משלוחים של טייסים שיגיעו אליכם תוך עד 24 שעות מרגע ההזמנה (לתושבי אזור המרכז, השרון והשפלה).

הגיע הזמן לשדרג את הצעצועים לכלי עבודה אמיתיים, כל חותמת אחת שלנו שווה פי 10 מחותמת פשוטה שתמצאו בחנויות כלי כתיבה וכדו'. למה אתם שואלים? פי 10 יותר דיו (עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי דיו), פי 5 יותר דיוק בהדפסה, חותמת קשיחה יותר בפער, אפשרות להוסיף לוגו וגרפיקה, לא מנזילה דיו שמלכלך לכם את המשרד ואחרי כל מה שאמרנו היא גם ידידותית לסביבה ועשויה מ-80% חומרים מתכלים!

חותמת EOS10

EOS10 עד 3 שורות

12X27 מ"מ
מומלץ עד 2 שורות
80% חומרים מתכלים

59 ₪

EOS20 עד 4 שורות

14X38 מ"מ
מומלץ עד 3 שורות
80% חומרים מתכלים

79 ₪

EOS30 עד 5 שורות

18X51 מ"מ
מומלץ עד 4 שורות
80% חומרים מתכלים

89 ₪

EOS40 עד 6 שורות

23X59 מ"מ
מומלץ עד 5 שורות
80% חומרים מתכלים

109 ₪

EOS50 עד 7 שורות

30X70 מ"מ
מומלץ עד 6 שורות
80% חומרים מתכלים

139 ₪

EOS60 עד 8 שורות

38X76 מ"מ
מומלץ עד 7 שורות
80% חומרים מתכלים

169 ₪

המחירים אינם כוללים מע"מ והינם מחירי מבצע למגיעים באתר בלבד ועלולים להשתנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

מוכן תוך חצי שעה

זה ציפור? זה מטוס? לא! אלו החותמות של קופיסטודיו! במידה ותזמינו בשעות הפעילות שלנו ולאחר אישור ההזמנה והסקיצה החותמת תהיה מוכנה לכם ממש בתוך מספר דקות בודדות.

איך תרצו לשלם?

אוהבים מזומן? אשראי? ביט? צ'ק? קופיסטודיו מעניקה לכל לקוח את חופש הבחירה ומעניקה לו את האפשרות הנוחה ביותר עבורו מבחינת התשלום. מיותר לציין שאנחנו לא גובים כסף עד אישור הסקיצה.

עיצוב גרפי

רוצים להעניק משמעות ויזואלית גדולה יותר לחותמת אבל לא יודעים בדיוק איך לעשות זאת? תפנו אלינו בוואטסאפ ואנחנו כבר נעביר אתכם למחלקה הגרפית. אנחנו מבטיחים לחייב אתכם רק על תוצאות.

חותמות בהתאמה

לא מצאתם את המוצר שאתם רוצים בקטלוג שלנו? לא להיבהל. אנחנו מחזיקים עוד מבחר רחב של חותמות ויכולים אף להזמין במיוחד עבורכם את החותמת, הגודל והצבע שאתם רוצים, תנסו אותנו.

החותמות הטובות בעולם

אוקיי אז ככה, חותמות עם לוגו זה רק אחד מהדברים שאנחנו יודעים לעשות עם המוצרים שלנו. נתחיל מכמה פרטים טכניים שבפני עצמם עושים נוק-האוט למתחרים. אז היתרון הראשון הוא כרית הדיו הענקית שיכולה להספיק לעד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר. אתם בטח שואלים את עצמכם כמה פעמים אפשר להחתים עם דגמים פשוטים יותר? חותמת רגילה בדרך כלל מגיעה לעד 2,000 החתמות פחות או יותר. וזה לא רק עניין של כסף, מדובר פה גם בזמן ולכלוך שקורה כתוצאה מנסיונות מילוי עצמאיים, הדיו מלכלך ואתם, אנחנו דואגים שלקוחותינו היקרים לא ימצאו את עצמם שוברים את הראש ושואלים איך למען ה' ממלאים את החותמות שלנו, מכיוון שכמות הדיו אצלנו כלכך גדולה שככל הנראה לא תצטרכו להתעסק בזה. הדבר השני הוא טכנולוגית הפלאש שגם מאפשרת לנו לייצר חותמות במהירות על וגם בזכות חריטה מדויקת מאפשרת לנו לייצר עבורכם את החותמות המדויקות ביותר בעולם. תנסו אותנו, אנחנו מבטיחים שלא תתאכזבו מהמוצר.

חותמות עם גרפיקה

אם הגעתם עד לכאן כנראה שהמוצר שלנו מעניין אתכם ואתם ככל הנראה באמת רוצים משהו מיוחד, משהו שישאיר את הלקוחות שלכם, האורחים או חברים שלכם עם פה פעור. אתם רוצים לקבל קומפלימנטים טובים ולהשאיר רושם חיובי. יחד איתנו תוכלו לפרוץ את הגבולות בכל נושאי הדפוס האפשריים ובמקרה הזה תוכלו לייצר חותמת עם לוגו ברמה גבוהה במיוחד. עם איזה פונט שרק יעלה לראשכם, תמונה או גרפיקה שתחשבו עליה. אם אתם רוצים ללכת רחוק יותר תוכלו לבקש מאחד הגרפיקאים שלנו לייצר עבורכם מבחר סקיצות התואמות את הרעיון שלכם וככה לצאת עם מוצר ממותג, ייחודי ומרשים. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עבור כל שאלה, בקשה או רעיון – אנחנו כבר נדאג ליישם אותו ולתת לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות