בית דפוס יהוד מונסון

קופיסטודיו מעניקה סל מוצרים מנצח עבור תושבי יהוד-מונסון במחירים תחרותיים במיוחד. תושבי האזור ומחפשים בית דפוס יהוד מונסון ולא יודעים מאיפה להתחיל? אנחנו מזמינים אתכם לנסות את השירות שלנו ולקבל את ההדפסות שלכם בזמן המהיר ביותר ובמחירים מנצחים. תוכלו לפנות אלינו בוואטסאפ, בטלפון ובאמייל עבור כל שאלה ובקשה, אנחנו נדאג לתת לכם שירות מצוין בזמן אמת.

פליירים בכל הגדלים

הגודל הפופולרי הינו A5. יחד עם זאת ניתן להדפיס אצלנו פליירים במגוון גדלים על נייר כרומו 160 גרם ובהזמנה אישית ניתן להתאים את עובי, סוג הנייר והכמויות.

חותמות פלאש

אנחנו משווקים מורשים של חותמות הפלאש הטובות בעולם מתוך קולקצית COLOP EOS. עד 20,000 החתמות ללא צורך במילוי חוזר ורמת דיוק הגבוהה בעולם.

כרטיסי ביקור

על נייר כרומו 300 גרם, למינציה ובגודל 5X9 ס"מ. רק נותר לכם לשלוח את הגרפיקה שלכם או להיעזר באחד הגרפיקאים המקצועיים שלנו. ניתן להוסיף גימורים מיוחדים.

כרטיסים דיגיטליים

העולם כבר התקדם, הציגו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם ללקוחות ותשאירו רושם מצוין. כרטיסים בהתאמה אישית על ידי מפתחים מקצועיים. מקבלים גם QR CODE.

הדפסת שמשוניות

פורמט רחב עד הסוף. הדפסה איכותית על שמשוניות ע"י סולבנט העמיד למים ותנאי גשם וחוץ. ללא הגבלת אורך וחומר איכותי וקשיח במיוחד שימש אתכם לטווח ארוך.

פנקסי חשבוניות

פנקסים ידניים של חשבוניות, קבלות, מס' ותעודות משלוח. במבחר גדלים עם אפשרות לפרפורציה, A6, A5, A4 וכדו'. ניתן לבחור את כמות ההעתקים ולייצר מספור אוטומטי.

הזמנות לאירועים

מתחתנים? חוגגים לילד\ה בר\בת מצווה? אולי ברית או בריתה? עם קופיסטודיו תוכלו להזמין אורחים בדרך הקלאסית והמסורתית יחד עם עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים.

תפריטים לחתונה

הופכים את החתונה למפוארת באמצעות עיצוב ייחודי והדפסת תפריטים פיזיים מתוך המנות באירוע. הדפסה על נייר משובח ועיצוב אישי לפי התפריט שסגרתם עם מתחם האירוע.

הדפסה על מגנטים

מוצר מצוין לקידום מכירות DOOR TO DOOR במבחר גדלים עם למינציה. מאפשר תלייה של המנגטים על דלתות הלקוחות ובמיקומים שונים. מוצר פרקטי וייעיל.

סטיקרים ומדבקות

מדבקות עגולות, גלילי מדבקה, דפי A4 עם גדלים לבחירה. שולחים עיצוב או לוגו ומקבלים מדבקות בהתאמה אישית. מצוין לשיפור האריזה ללקוחות ומשלוחים.

קופיסטודיו הינה אחת מיצרניות הדפוס הגדולות ביותר בישראל, אנחנו מחזיקים מבחר רחב של מכונות דפוס ועובדים עם מפעלים רבים ובזכות השילוב הזה אנחנו מצליחים להחזיק את הסל הכי מגוון בישראל. תושבי יהוד יכולים להנות מקורת גג אחת שנמצאת במרחק של מספר דקות מהבית שלהם, עם משלוחים מוזלים במיוחד ללקוחותינו היקרים. כשאנחנו אומרים בית דפוס עד הבית אנחנו מתכוונים לזה, השיטה שלנו היא בלעדית ואנחנו מאפשרים לכם לייצר הזמנות עבודה באמצעות פלטפורמת השיחות הפופולרית בעולם הלא אחרת מאשר וואטסאפ. תוכלו לשלוח לנו ישירות לשם את הקובץ אותו אתם רוצים להדפיס, לחילופין לבקש מאיתנו לעצב עבורכם כל אשר תחפצו! אנחנו יכולים לשפר עבורכם את המיתוג הכללי של העסק בזכות גרפיקאים מקצועיים שעושים הכל למען לקוחותינו.

משלוח חינם בקנייה מעל 299 ₪

מעבר למחירים התחרותיים שלנו אנחנו מעניקים לתושבי יהוד-מונסון הטבה נוספות, משלוח חינם בהזמנות מעל 299 ₪ לא משנה באיזה מוצר מדובר. במידה ולא עברתם את הסכום נוכל בכל זאת לשלוח לכם בעלות סמלית של 19 ₪ בלבד כל מוצר ובכל עלות! לחילופין תוכלו תמיד לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש מאור יהודה השוכנת בסמוך ליהוד מונסון. קופיסטודיו הינו בית דפוס שישמח לשרת כל לקוח, בין אם פרטי או עסקי, בין אם קטן או גדול – אנחנו כאן בכדי לספק שירות לכולם.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות